| Dworzec pkp Ustka telefon | Reklama zewnętrzna

Dworzec pkp Ustka telefon

Reklama zewnętrzna

Metody reklamy w biznesie W biznesie reklamować można się na wiele sposobów: poprzez radio, za pośrednictwem gazet, słupów ogłoszeniowych, internetu czy też telewizji. Jedną z ważnych gałęzi reklamy jest reklama zewnętrzna, czyli umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenty, gdzie prawdopodobnie się on pojawi. Mogą być one najróżniejsze, od billboard-ów przy drodze aż po samochody ciągnące reklamy […]

Reklama zewnętrzna
1 vote, 5.00 avg. rating (89% score)

Metody reklamy w biznesie

W biznesie reklamować można się na wiele sposobów: poprzez radio, za pośrednictwem gazet, słupów ogłoszeniowych, internetu czy też telewizji. Jedną z ważnych gałęzi reklamy jest reklama zewnętrzna, czyli umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenty, gdzie prawdopodobnie się on pojawi. Mogą być one najróżniejsze, od billboard-ów przy drodze aż po samochody ciągnące reklamy za sobą w kółko nadające komunikaty. Może i są one uprzykrzające i krzykliwe ale za to jak zwracamy przez to na nie uwagę. Sedno reklamy zewnętrznej tkwi w jej dotarciu do potencjalnego klienta również poza miejscem jego zamieszkania, co daje mu specyficzne i pożądane uczucia, że ktoś stara się dla niego. Ktoś stara się do nas dotrzeć aby sprzedać nam swoje produkty/towary/usługi. Najważniejsze jest zwrócenie uwagi, czyli albo billboard musi być bardzo kolorowy i neonowy, aby jadąc autobusem/samochodem przykuł naszą uwagę, albo niezwykły, niecodzienny, pięknie zrobiony. Przykładem może być billboard w moim mieście. Nie reklamuje on żadnej konkretnej firmy, tylko są na nim jakieś kolorowe rysunki i zwykle jakaś myśl, niekoniecznie super głęboka. Mimo to, że nie jest on związany z żadną marką to raczej ciężko o osobę, która by nie znała tego billboard-u albo chociaż nie kojarzyła go skądś. Więc jeśli chcemy, żeby konsument nas zauważył, musimy wyróżniać się z codziennej szarości, która codziennie nas otacza. Musi być ona inna, wyjątkowa, jak najbardziej specyficzna, to wystarczy, aby konsument spojrzał na reklamę, przeczytał ją oraz tym samym, żeby jej treść została gdzieś w jego pamięci.

Zobacz także nasze pozostałe wpisy:

recommended